MenuLevensmiddelenkrant

Klanten lopen warm voor Dirk, ook voor z'n folder

Dirk winnaar Beste Folder Award 2015

NIEUWVEEN – Dirk heeft tijdens het Brievenbusreclame Congres in de Glazen Ruimte in Maarssen de Beste Folder Award 2015 gewonnen in de categorie Nationaal food. Ruim 3600 stemmen kreeg de supermarktketen.

“Onze folder krijgt als eindcijfer een 8,29 en onze consumenten hebben deze score voornamelijk gegeven op het aspect ‘scherpste aanbiedingen’”,  zegt marketing manager Loes de Jong. “We zijn hier heel erg trots op, vooral omdat het de consumenten zijn die ons als winnaar hebben gekozen. De Beste Folder Awards is een initiatief van de DDMA Businessgroep Verspreidingen waarin de consument zich uitspreekt over de in zijn of haar ogen beste huis-aan-huis folder. Consumenten konden stemmen via www.debestefolder.nl. De folders werden beoordeeld op acht aspecten: scherpste aanbiedingen, bevat producten die ik wil kopen, informatief, overzichtelijk, inspiratie, leukste producten, leesformaat en aantrekkelijk (qua kleur en beeldmateriaal).

Bron: Levensmiddelenkrant