MenuLevensmiddelenkrant

PLUS start verzamelcampagne 'Troetels'

NIEUWVEEN - In samenwerking met kindertelevisiezender Nickelodeon start PLUS een nieuwe loyaliteitscampagne, de ‘Troetels’. Het hele jaar kan er gespaard worden voor de dierenfiguurtjes. Nickelodeon heeft februari uitgeroepen tot ‘Troetelmaand’.

Bij besteding van vijftien euro aan boodschappen en bij speciale actieproducten krijgen klanten een Troetel en een Troetels sticker. In totaal kunnen er 25 verschillende Troetels gespaard worden. De stickers kunnen kinderen kwijt in een verzamelalbum, dat voor 1,99 euro te koop is. Via de website van Nickelodeon kunnen ze kans maken om bij het tv-programma SuperNick van de zender te komen. PLUS geeft in een persbericht aan kinderen met de Troetels ‘op speelse wijze over dieren en hun leefwijze te laten leren’. Om de campagne onder de aandacht te brengen is ’s Hertogenbosch vandaag voor één ochtend omgedoopt tot ‘Troeteldonk’.

Bron: