MenuLevensmiddelenkrant

Winnares Hoogvliet-actie steunt Serious Request

ALPHEN AAN DEN RIJN – De winnares van de Hoogvliet-broodactie doneert haar prijs aan de actie Serious Request. Het bedrag dat de supermarktketen zelf stort voor de actie gaat richting de 10 duizend euro.

Hoogvliet Supermarkten doneert tijdens de tv- en radio-actie voor ieder verkocht brood 10 cent. Klanten maakten afgelopen week kans op een jaar lang gratis brood. Deze prijs werd gewonnen door mevrouw Vermeer uit Leiden die in een kerstoutfit bij het Glazen Huis verscheen. De winnares besloot haar prijs ook aan de actie te doneren. Hoogvliet zal haar donatie daarom verhogen met de tegenwaarde van de prijs.

Tussenstand
Presentatrice Sophie Hilbrand deed dinsdagavond 20 december in de live-uitzending de Hoogvliet-oproep aan kijkers en luisteraars om verkleed als kerstman naar het Glazen Huis op de Beestenmarkt te komen. Mevrouw Vermeer ontvangt van Hoogvliet een groot boeket bloemen als dank voor dit mooie gebaar. De tussenstand van de actie van Hoogvliet (€staat op donderdagochtend op 8.751,60 euro.

Bron: Levensmiddelenkrant