MenuLevensmiddelenkrant

AH start met Mijn Bonus

ZAANDAM – Albert Heijn start over enkele weken met Mijn Bonus. Klanten via de post zes aanbiedingen op maat toegezonden.

Mijn Bonus wordt vanaf dit voorjaar gefaseerd ingevoerd. De zes persoonlijke aanbiedingen worden automatisch op de bonuskaart van klanten geladen. Klanten worden daarover in eerste instantie via de post ingelicht. Later kan de klant kiezen uit een medium dat het beste past, zoals een digitale nieuwsbrief, een e-mail of via de Appie.

Impact
Manager online en target marketing Carlijn Zandbergen van Albert Heijn zet in het personeelsmagazine Ahá dat de invoering van Mijn Bonus een grote impact heeft op het bedrijf. “Onze kassa’s, schapvoorraden en collega’s in de winkels moeten erop voorbereid zijn. Maar ook voor de collega’s op het hoofdkantoor, die verantwoordelijk zijn voor het selecteren, beschikbaars stellen en communiceren van de aanbiedingen en voor het automatiseren van de systemen, verandert er het nodige.”

Bron: Ahá