MenuLevensmiddelenkrant

AH-campagne 'Jij kan alles maken' scoort

ZAANDAM – De lopende kindercampagne van Albert Heijn is een succes, aldus de marktleider. AH verspreide inmiddels 1,5 miljoen Allerhandes voor Kids en telde 30.000 receptendownloads.

De bijbehorende website ah.nl/allerhandekids heeft in korte tijd een recordaantal bezoekers getrokken. In de winkels is een run ontstaan op de keukenmini’s en het bijbehorende speelgoed keukentje. Tijdens de voorjaarsvakantie hoopt Albert Heijn nog meer kinderen aan te zetten tot koken. Zo worden er komende week kinderkookworkshops georganiseerd in de winkels. Kinderen kunnen op woensdag 20 februari bij alle Albert Heijn XL-filialen van 16:00 – 18:00 uur meedoen aan een workshop rijsttafel maken. De wekelijkse bonusfolder is deze week gelieerd aan de actie door het schermen met aanbiedingen die bij veel kinderen op sympathie kunnen rekenen, zoals pannenkoeken en hamburgers. Fanatieke kooktalentjes kunnen op Facebook ook nog meedoen aan de kinderkookcompetitie. Door het posten van hun kookfoto maken ze kans op een levensgroot AH-keukentje. Deelnemen kan tot en met 24 februari.

Bron: Levensmiddelenkrant