MenuLevensmiddelenkrant

Hoogvliet introduceert eigen merk koffiecups

ALPHEN AAN DEN RIJN - Hoogvliet introduceert koffiecups onder huismerk, geschikt voor gebruik in Nespresso koffieapparaten. De supermarktketen volgt hiermee concurrenten als Lidl, AH, Plus en Jumbo.

De nieuwe koffiecups van de quality discounter uit het Groene Hart zijn verkrijgbaar in vijf verschillende varianten: drie krachtige espresso’s en twee lungo’s. De sterkte en smaakvariant herkent de klant aan de kleur op de verpakking en de capsule zelf. De cups zijn per tien stuks verpakt in een karakteristieke en luxe verpakking en kosten ter introductie vanaf woensdag 27 augustus € 1,49 per doosje. Hoogvliets vaste prijs voor de cupjes is € 2,49.

UTZ
De koffie voor de Hoogvliet koffiecups is, net als de andere koffievarianten van Hoogvliet, verbouwd door UTZ gecertificeerde boeren die betere landbouwmethodes gebruiken, met respect voor mens en natuur. Omdat koffieliefhebbers verschillende smaakvoorkeuren hebben, kiest Hoogvliet voor vijf sterktes: van mild en zacht (sterkte 3), tot stevig en intens (sterkte 10). Eerder al besloten ketens Lidl, AH, Plus en Jumbo tot dezelfde stap.

Bron: Levensmiddelenkrant