MenuLevensmiddelenkrant

'Jamin wil weer trendsetter op snoepgebied zijn'

FOTOREPORTAGE
LEIDSCHENDAM - Het ultieme snoepgevoel. Dat wil Jamin neerzetten met het vernieuwde shopconcept dat in Leidschendam is gelanceerd. Wie deze winkel van de snoepketen bezoekt zal erkennen dat dit goed gelukt is.

In het nieuwe concept in Leidschendam zijn de hoge, gekleurde snoepwand met schepsnoep en de lollyboom de eyecatchers van de winkel. Schepsnoep heeft in het assortiment en de uitstraling van Jamin op deze manier een nog prominentere plaats gekregen. “Een écht wowgevoel krijgen mensen van de lange, met snoep gevulde silo’s die tot aan het plafond lopen. En”, zegt Leon van Poelwijk, manager commercie & marketing Jamin winkelbedrijf: “Dit zorgt ervoor dat Jamin weer als vernieuwende winkel gezien zal worden. Dé trendsetter op snoepgebied.”

Shakers
Nieuw is ook het zelfontwikkelde Shakers ijsconcept. Hier kunnen klanten in enkele stappen een eigen snoepijsje creëren. Shakers wordt naast het al bekende Twizzl-ijs gevoerd. Jamin zet bovendien volop in op onderscheidend en uniek assortiment. Daarbij wordt veel in het buitenland gekeken voor inspiratie. Van Poelwijk: “Ons assortiment Amerikaans snoep groeit steeds verder met unieke, aparte snoepvarianten. Bijvoorbeeld ’s werelds grootste gummyberen of een gummy pyhton van twaalf kilogram en ruim twee meter.” Met internationale frisdranken uit verschillende landen zoals Amerika, Brazilië, Mexico, Japan en Engeland en het Multivlaai shop-in-shop is de winkel in Leidschendam af. Het shopconcept wordt de komende tijd op diverse plekken in het land uitgerold.

Bron: Out.of.Home Shops