MenuLevensmiddelenkrant
Advertorial

Lezersactie: Smart Food Monitor voor Retail en Out of Home

De Smart Food Monitor is hét marktonderzoek naar cijfers en trends in foodretail in Nederland. Het onderzoek geeft een beeld van het consumptiegedrag en de toekomstverwachting van de consument.

De cijfers en resultaten van de belangrijkste distributiekanalen (at home, out of home en on the move) worden besproken. Hiermee zijn de belangrijkste verschuivingen tussen distributiekanalen zichtbaar. Het onderzoek is uitgevoerd onder 7.000 Nederlandse consumenten. In het rapport wordt onderscheid gemaakt in verschillende online en offline distributiekanalen. De Smart Food Monitor is relevant voor alle bedrijven die direct of indirect te maken hebben met de foodretail in Nederland. Dat kan zijn in de rol van producent, merk, distributeur of retailer. En zeker ook als marketeer, adviseur of marktonderzoeker. Albert Heijn, Jumbo, Voedingscentrum en meer gingen u al voor.

Korting
Lezers van Levensmiddelenkrant en Out.of.Home Shops bieden wij het rapport aan met 10% korting. Gebruik de code LMK2016 en ontvang het rapport van € 950,- voor € 855,-. Klik hier om het rapport te bestellen. U ontvangt binnen één werkdag de Smart Food Monitor. Daarnaast ontvangt u binnen enkele werkdagen de hardcover editie.

Meer info:
www.multiscope.nl